Предмет | Организација специјалних догађаја |
---|---|
Модул | Менаџмент и организација |
Статус предмета | Изборни |
Катедра | Катедра за организацију пословних система |
Број ЕСПБ бодова | 4 |
Циљ предмета је да се студенти упознају са основним техникама и активностима који су неопходни за
планирање, промоцију, успешну реализацију и евалуацију специјалних догађаја.
Стицање основних знања из организације различитих специјалних догађаја: спортских догађаја, научних
скупова, конференција, семинара, разних скупова итд.
Mонолошки метод, демонстративни метод, студија случаја, учење кроз заједнички рад на решавању
практичних проблема, самостално истраживање студената и решавање проблема на основу добијених
задатака, израда пројектних радова
Теоријска настава
Дефинисање и карактеристике специјалних догађаја. Планирање специјалних догађаја. Планирање програма
активности. Планирање кадровских ресурса. Карактеристике формирања тимова волонтера и представника
организације. Планирање логистичке подршке. Планирање маркетиншких активности (брендирање,
промоција, рекламирање, односи с јавношћу). Спонзорисање специјланих догађаја. Планирање
финансирања догађаја. Безбедност и сигурност учесника догађаја. Правна питања у вези са специјалним
догађајима. Планирање инфраструктурних потреба. Припрема документације. Техничка подршка догађаја.
Кључни елементи буџетске контроле. Извештавање током реализације. Могући ризици и стратегије
управљања ризицима. Активности након реализације догађаја.
Практична настава:Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад
Израда пројектне документације – структура пројекта. Рафинирање идеје. Вежба – Израда мапе процеса
специјалних догађаја. Маркетиншки аспекти специјалног догађаја. Принципи маркетинга у услугама.
Финансијски аспекти специјалног догађаја – обрачуни трошкова. Финансијски аспекти специјалног догађаја
– обезбеђивање неопходних средстава. Организација тима за реализацију специјалних догађаја. Функције и
одговорности чланова тима. Избор локације. Идентификација кључних стејкхолдера. Значај комуникације у
реализацији специјалних догађаја. Студија случаја – организација спортског такмичења. Студија случаја –
организација научног симпозијума. Студија случаја – организовање венчања.
- Event management – Управљање догађајима у туризму, култури, бизнису и спорту, Lin van der Vagen,
Brenda R. Karlos, Mate Beograd, 2010. godina - Special Events: A New Generation and the Next Frontier, Joe Goldblatt, John Wiley & Sons, 6th Ed., 2010
- Special Event Production: The Process, Doug Matthews, Routledge, 2007