| Предмет | Маркетинг стратегије у онлајн окружењу | 
|---|---|
| Модул | Менаџмент и организација | 
| Статус предмета | Изборни | 
| Катедра | Катедра за маркетинг менаџмент и односе са јавношћу | 
| Број ЕСПБ бодова | 4 | 
Стицање знања и вештина потребних за дефинисање маркетинг стратегија како би се обезбедила боља
тржишна позиција у онлајн окружењу и конкурентност на дуги рок, као и савладавање метода и техника које
се користе у стратешком маркетингу на Интернету
Унапређење знања и вештина студената за креирање и побољшање маркетиншких стратегија у онлајн
окружењу, употребу нових медија у комуникацији са циљним групама, креирање садржаја и постизање
интеракције у онлајн окружењу.
Предавања, интерактивна дискусија, учење кроз заједнички рад на решавању практичних проблема,
самостално истраживање студената и решавање проблема на основу добијених задатака, консултације у
изради студијског истраживачког рада и самосталан рад студената кроз учење и израду студијског
истраживачког рада.
Теоријска настава
Појам и специфичности онлајн окружења, процес стратешког планирања, стратешка анализа онлајн
окружења, анализа онлајн конкуренције, анализа онлајн компаније, анализа онлајн купаца, интернет и
маркетинг микс, формулисање стратегија, развој стратегија, анализа средстава за реализацију онлајн
маркетинг стратегија, имплементација стратегија, евалуација примене стратегија.
Практична настава:
Студије случаја из праксе, радионице, студијски истраживачки рад.
Основна
- Винка Филиповић, Радмила Јаничић „Стратешки маркетинг”, ФОН, Београд, 2010.
 Додатна:
- Mary Lou Roberts, Debra Zahay Internet Marketing „Integrating Online and Offline Strategies“, Cengage
 Learning, Stamford, 2012.
- Dave Chaffey, Pаул Smith „Emarketing Excellence. Planning and Optimizing your Digital
 Marketing“Routledge, New York, 2013.

