Предмет | Маркетинг логистика |
---|---|
Модул | Менаџмент и организација |
Статус предмета | Изборни предмет |
Катедра | |
Број ЕСПБ бодова | 5 |
Стицање напредних академских и стручних знања, као и вештина управљања интегрисаним процесом којим се анализира, програмира и задовољава тражња и остварује конкурентни ниво сервиса у животном веку производа.
По завршетку процеса учења студент је оспособљен да логистичке послове посматра као маркетиншки детерминисане, да разуме конкурентне предности које доносе координиране и информационо интегрисане активности маркетинга и логистике и да у пракси примени методе и механизме рационалног и ефективног управљања односима са снабдевачима и купцима.
Предавања ex cathedra, интерактивне методе (креативне радионице и анализе студија случаја), вежбе и лабораторијске вежбе.
Теоријска настава
П-01: Уводне напомене о предмету и начину рада; П-02: Маркетинг, логистика и маркетинг логистика; П-03: Управљање тражњом и услугом купаца; П-04: Традиционални и интегрисани приступ управљања маркетинг логистиком; П-05: Концепт 5П; П-06: Дистрибутивни и маркетинг канали; П-07: Управљање залихама; П-08: Управљање односима са снабдевачима; П-09: CRM (Customer Relationship Management) и управљање сервисом потрошача; П-10: Трошковни аспекти маркетинг логистике; П11: Индикатори перформанси у маркетинг логистици; П-12: Радио фреквентна идентификација RFID, бар код и QR технологија; П-13: Презентације семинарских радова.
Практична настава
В-01: Дефинисање вредности за купца; В-02: Портеров ланац вредности; В-03: Критеријуми и методе сегментације купаца у ланцу вредности; В-04: Методе предвиђања тражње; В-05: Концепт ефикасног одговора потрошачу ECR; В-06: Менаџмент категорија производа; В-07: Планирање процеса дистрибуције; В-08: Модели управљања залихама сезонске робе; В-09: Софтверска подршка SRM (Supplier Relationship Management); В-10: Софтверска подршка CRM; В-11: Модел BSC (Balanced Scorecard); В-12: Симулација процеса набавке; В-13: Логистичка игра Lemonade Stand.
1. Васиљевић, Д., Цветић, Б., Даниловић, М. Менаџмент логистике и ланаца снабдевања, друго допуњено и проширено издање ФОН, Београд 2018
2. Folinas D., Fotiadis T. Marketing and Supply Chain Management: A Systematic Approach Taylor & Francis 2017
3. Mason R., Evans B. Marketing and Logistics Led Organizations: Creating and Operating Customer Focused Supply Networks Kogan Page 2017
4. Christopher, M., Peck, H. Marketing Logistics Butterworth- Heinemann, UK 2003
5. Christopher, M. Logistics & Supply Chain Management, 4th edition FT Prentice Hall, Pearson Education Ltd 2011