Предмет | Софтверски патерни |
---|---|
Модул | Информациони системи и технологије |
Статус предмета | Изборни предмет |
Катедра | Катедра за софтверско инжењерство |
Број ЕСПБ бодова | 5 |
Циљ овог курса је да се студенти упознају са интернет маркетингом, да савладају технике интернет маркетинга и алате друштвених медија у изради и имплементацији интернет маркетинг плана.
Студенти су оспособљени за самосталну израду и имплементацију интернет маркетинг плана коришћењем технологија, техника и алата интернет маркетинга и друштвених медија.
Класична предавања. Аудиторне вежбе и лабораторијске вежбе у рачунарској сали. Израда пројеката/семинарских радова, електронско образовање.
Теоријска настава
Увод у дигитални маркетинг. Модели пословног наступа на интернету. Интернет маркетинг план. Стратегије интернет маркетинга. Свеканални (omnichannel) маркетинг. Технике и тактике интернет маркетинга. SEO технике. Content маркетинг. Имејл маркетинг. Вирални маркетинг. Referral маркетинг. Affiliate маркетинг. Мобилни маркетинг. Social computing. Друштвени медији. Примена друштвених мрежа у пословању предузећа. Пословни модели и сервиси друштвених мрежа. Маркетинг друштвених медија. Анализа података са друштвених мрежа (Social network analysis). Сервиси и апликације за управљање односима са клијентима. Crowdsourcing. Пословна интелигенција у интернет маркетингу. Big data аналитика у интернет маркетингу. Примена вештачке интелигенције у интернет маркетингу. Blockchain у интернет маркетингу. Трендови у интернет маркетингу: видео маркетинг, gamification, виртуелна реалност у интернет маркетингу, интернет интелигентних уређаја у маркетингу, неуромаркетинг.
Практична настава
Интернет маркетинг план. WordPress CMS. Примена техника интернет маркетинга у WordPress систему за управљање садржајем. СЕО технике. Примена Google сервиса у интернет маркетингу. Развој додатака (plugins) за WordPress. Креирање маркетинг кампања на друштвеним мрежама. Facebook API. Twitter API. YouTube API. Instagram API. Анализа података са друштвених мрежа: Gephi, VOSviewer, UCINET. CRM. SuiteCRM. Имејл маркетинг кампање. MailChimp. Кастомизација CRM система. Salesforce. Crowdsoursing. Платформе за развој четботова. Имплементација четботова у системима електронског пословања.
1. Б. Раденковић, М. ДеспотовићЗракић, З. Богдановић, Д. Бараћ, А. Лабус Електронско пословање, поглавља 12. Интернет маркетинг, 13. Друштвени медији, 14. Управљање односима са клијентима, пп. 169-209 ISBN 978-86-7680-304-0; Факултет организационих наука, Београд 2015
2. D. Barać, V. RatkovićŽivanović, M. Labus, S. Milinović, A. Labus Fostering partner relationship management in B2B ecosystems of electronic media Journal of Business & Industrial Marketing 2017
3. Milovanović, S., Bogdanović, Z., Labus, A., Barać, D., & Despotović-Zrakić, M. An approach to identify user preferences based on social network analysis Future Generation Computer Systems 2019
4. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus Materijali za predmet Internet marketing i društveni mediji, u e-formi, sa portala za e-učenje moodle.elab.fon.bg.ac.rs – 2021
5. Б. Раденковић, М. ДеспотовићЗракић, З. Богдановић, Д. Бараћ, А. Лабус, Т. Наумовић Интернет маркетинг и друштвени медији, уџбеник у припреми Факултет организационих наука 2022