Предмет | Одабрана поглавља из Менаџмента квалитета 2 |
---|---|
Модул | Менаџмент и организација |
Статус предмета | Изборни |
Катедра | Катедра за менаџмент квалитета и стандардизацију |
Број ЕСПБ бодова | 4 |
Упознавање студената са специфичностима услуга и управљања квалитетом у области услуга, уз разматрање
начина на који се захтеви стандарда ISO 900 примењују на услуге
Студент оспособљен да учествује у пројектовању услуге конкретног пословног система у складу са
захтевима стандарда ISO 9001.
Теоријска настава:
О роби и услугама; Све што радимо су, ипак, услуге; Квалитет у услужним делатностима; Пројектовање и
развој који се односе на услуге; Производња и пружање услуге који се односе на услуге; Мерење које се
односи на услуге; Односи са корисницима услуга, побољшавање квалитета услуга.
Практична настава:
Студије случаја за конкретне индустрије услуга (здравство, образовање, спорт, забава, финансијске услуге…)
Други облици наставе:
Израда пројектног задатка кроз који студенти развијају пројекат припреме конкретне услуге пословног
система за сертификацију према стандарду ISO 9001. Консултације се одржавају сваке недеље код
предметног наставника и сарадника.
- Филиповић, Ј. и Ђурић, М. Систем менаџмента квалитета, 2010, ФОН, Београд
- Hoyle, D., ISO 9000 Quality Systems Handbook – Using the Standards as a Framework for Business
Improvement (6th Edition) , 2009, Taylor & Francis - ISO 9001: Систем менаџмента квалитета
- ISO 9004:2009: Менаџмент са циљем остваривања одрживог успеха организације-приступ кроз
менаџмент квалитета