Предмет | Дигитални маркетинг |
---|---|
Модул | Менаџмент и организација |
Статус предмета | Обавезан предмет |
Катедра | Катедра за маркетинг менаџмент и односе са јавношћу |
Број ЕСПБ бодова | 6 |
Развијање напредних знања студената која су потребна за разумевање кључних теоријских концепата и стања праксе у области дигиталног маркетинга, као и оспособљавање студената да стечена знања примене у организацијама
Након савладавања предмета студент ће бити оспособљен да: -Примени стечена напредна академска знања о теоријама, принципима и процесима у дигиталном маркетингу креирању кампање дигиталног маркетинга, односно у комуникацији са циљним групама, креирању садржаја и успостављању интеракције са корисницима на интернету -Решава сложене проблеме у пракси дигиталног маркетинга -Примени стечена знања и вештине у вођењу сложених кампања дигиталног маркетинга самостално, са пуном одговорношћу и на етичан начин
Предавања, интерактивна дискусија, примери из праксе, учествовање у креативним радионицама и презентација резултата, лабораторијске вежбе, израда пројектног рада, консултације током израде пројектног рада.
Теоријска настава
Основе дигиталног маркетинга. Екосистем дигиталног маркетинга. Платформе дигиталног маркетинга. Потрошач у дигиталном окружењу. Искуство потрошача. „Пут“ потрошача. Дигитално присуство. Веб сајт. Канали дигиталног маркетинга. Кампања дигиталног маркетинга. Маркетинг на претраживачима. Оптимизација за претраживаче. Плаћени маркетинг на претраживачима. Дисплеј оглашавање. Дисплеј мреже. Програмско оглашавање. Имејл маркетинг.Маркетинг на друштвеним медијима. Основе друштвених медија. Типови друштвених медија. Присуство на друштвеним медијима. Оглашавање на друштвеним медијима. Маркетинг базиран на садржају. Креирање садржаја. Метрика дигиталног маркетинга.
Практична настава
Израда профила потрошача. Анализа „пута“ потрошача. Дефинисање циљева дигиталног маркетинга. Дефинисање канала дигиталног маркетинга. Претраживачи и начин рада претраживача. Планирање кључних речи. On-page и off-page оптимизација сајта за претраживаче. Праћење резултата претраживања. Алати за оптимизацију. PPC оглашавање. Платформе за оглашавање на претраживачима. Принципи рада дисплеј мрежа. Оглашавање на дисплеј мрежама (GDN). Праћење резултата дисплеј оглашавања. Имејл кампање. Слање и праћење резултата имејл кампање. Профил на друштвеним медијима. Оглашавање на друштвеним медијима (Facebook, Instagram). Алати за праћење друштвених медија. Креирање различитих типова садржаја. A/B тестирање. Уреднички календар.
1. Јовић М Стратегије изградње поверења у е-трговини. Београд: Задужбина Андрејевић 2016
2. Chaffey D,Ellis-ChadwickF. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, 7th edition. Harlow, UK: Pearson Education Limited 2019
3. Тuten T.L, Solomon M.R. Social Media Marketing, 3rd edition Sage Publications 2017
4. Ryan D Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation, 4th edtion Kogan Page 2016